Beni Koruyun

Hürriyet - Yazarlarım

13 Mayıs 2012 Pazar

Yeni Banyo / Yeni sabunlar

Herkese merhabalar,

Nasılsınız dünden beri, keyifler iyidir umarım.. İzmir'de bugün bi gariplik vardı. Hani şu meşhur sözü vardır ya "havasına, kızına..." diye olan, aynı öyleydi.. Günlerdir muhteşem giden havalar, oh be yaz geldi diye sevinen bizleri dumura uğrattı ve sağanak halinde yağmura maruz kaldık :) Hoş biz İzmir'liler, sabah kar atıştırıp, sonra yağmura çevirmesine, öğleden sonra da günlük güneşlik havayla ceketleri çıkarmaya da alışığız ama, bu defa ben şahsen "nooluyoruz canım, aaaa" dedim resmen :))

Neyse efendim, malum taşınmadan sonra herkesin düzeni bi değişir, eski evindekini kuramaz, herşey sil baştan olur.. Ben de eski evimde yaptığım ve daha da yapmak istediğim sabunlarımı kullanamıyordum, yerim dardı :)

Artık banyomda mis gibi kokulu, istediğim desende sabunları sergileme imkanım var.. Tabi banyo yeni, ancak eldeki sabunların renklerine uymadı.. Eski banyom maviydi.. Bu banyom ise eski tip ve beyaz renkte.. Ne yapıldı? Gidildi, anneden ev hediyesi olacak şekilde mor klozet takımları alındı ve klozet takımına uydurmak için de yeni sabunlar hazırlandı..


Sergileme alanı olarak da, daha önce almış olduğum malzemeleri kullanarak bir sepet oluşturdum.. Daha geniş ve güzel bir tabak alana kadar beni idare eder :)




Umarım beğenirsiniz :)

Sevgilerimle efenim, görüşmek üzere..

3 yorum:

  1. Güle güle kullan yeni banyonu da sabunlarını da :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş bunlarda mı peçete ile yapılıyor?Blogger annelerdenim, takibe alıyorum blogunuzu...

    YanıtlaSil
  3. Ponti'm; Çok teşekkür ederim canım benim :)

    emreyle hayat; hoşgeldiniz :) Evet, bu sabunlar peçete ile yapılıyor, nette pek çok örneği olduğundan, ayrıntılı yazıp da bilmişlik taslamayayı demiştim :)) Dilerseniz yapımını anlatabilirim..

    YanıtlaSil