Beni Koruyun

Hürriyet - Yazarlarım

22 Şubat 2012 Çarşamba

Hastalık, üzüntü ve tembellik..

Merhabalar,

Bir süredir bloguma gereken ilgiyi gösteremedim, ve bunun  nedeni 22 aylık kızımın bronşit olması :( 10 gündür kızım hasta ve ben ne yerdeyim ne de gökte.. Bu, ilk ciddi rahatsızlığı, ilk 40 derece ateşi, ilk hastanede ılık duşu, ilk en uzun şurup kullanımı ve ilk düzenli iğneleri :( Öyle zordu ki.. Zaten (annesi gibi fazlaca inatçı) her yemek yemesi sorundu, bin takla ile yemek yedirmeye çalışıyordum (Allah Pepee'yi yapanlardan razı olsun ), şimdi neredeyse hiç yemiyor, ama şurup için de yemesi gerekli.. Ha, tabii şurupları da güle oynaya içmediğini belirtmeliyim, kaç kez halı sildiğimi hatırlamıyorum :) ve tabi en kötüsü iğne.. Öyle zor ki, o iğne olurken onun bacaklarını tutabilmek.. Sanki iğneyi kalbime batırıyorlar.. Offf.. 10 gündür dünya bana dar yani. Neyse ki yarın son iğnemizi oluyoruz ve bitecek. Gerçi hala tam iyileşmedi, öksürük devam ediyor, ama buna da şükür.. Allah bir daha göstermesin, onu sağlığından etmesin inşallah..

Bu yüzden, bu ara blogumla ilgilenemedim, sadece girip baktım ve sonra hemen çıktım.. Ha, yeni bi şeyler yaptım sıkıntıdan, ama moral bozuk olunca hiç birinin sonunu getiremedim, maymun gibi daldan dala atladım :), Mesela, peçete kaplama sabun yaptım, hızımı alamadım, evdeki plastik kaseleri peçeteledim, kazak yeniledim, salondaki kağıt fenerimi yeniledim, küpe yaptım.. Ama işte hepsi yarım yarım..

Önce kafamı toparlayacağım, sonra yarımları tamamlayacağım ve hepsini sırayla beğeninize sunacağım, söz. Hele şu yarın  ki iğne de bitsin, herşey güzel olacak :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder