Beni Koruyun

Hürriyet - Yazarlarım

6 Şubat 2012 Pazartesi

Yine/Yeni Çekiliş Haberi :))

Merhabalar,
Sizlere yine bir çekiliş haberi daha vermek istiyorum.. Sevgili blogger arkadaşlar çok güzel çekilişler düzenliyorlar ve bize de katılmak kalıyor :))
Bugünlerde yapılacak çekilişlerin haberlerini de yine bu post altına ekleyerek vereceğim..

Herşeydenbirtutam; bir çekiliş düzenlemiş ve altta ki görselde gördüğünüz ürünleri hediye ediyor.. Linke tıklayıp, istediği şartları yerine getirmeniz yeterli.. Bol şans olsun :)

2 yorum:

  1. Konu dışı sana özel bu yorum, o güzel yorumlarına yürekten tşkler tatlım .)
    gel git bakamadım daha hepsine döneceğim tek tek ilk fırsatta seni de takibe aldım daha sık yazışmak dileğiyle çok içten tşkler. sevgiler Eda .)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok teşekkür ederim, nazik geri gönüşünüz için :) İlgiyle bekliyor olacağım, sevgiler..

    YanıtlaSil