Beni Koruyun

Hürriyet - Yazarlarım

2 Nisan 2012 Pazartesi

Derin'im..

Canım kızım,

İki yıl önce, bugün geldin dünyaya.. Öyle minik, öyle melektin ki.. Çıt diye kırılıvereceksin sanırdım, yeniyetme anneliğimle.. Dokunmaya kıyamaz, koklamalara doyamazdım. Öyle güzeldin ki.. Her annede aynıdır bu duygu, eminim; ama güzeldin işte.. Çok.. Herşeyden çok..

Yavaş yavaş büyüdün.. Çok erken yaptın pek çok şeyi.. Çabuk güldün, çabuk döndün, çabuk kavgaya başladın benimle.. Ömrümüzün sonun dek yapacağımız ana-kız kavgalarımızı biz seninle 1 yaşındayken yapmaya başlamıştık bile.. İlk sözcüğün "anne" olmadı mesela.. hatta epey  zamandan ve sözcükten sonra sıra geldi bana :)

Çoğu zaman yaşam telaşından, yetişme kaygısından, kahrolası çalışma zorunluluğundan pek çok şeyini kaçırdım.. Ya da bana öyle geldi, bilmiyorum.. Yanında olduğum zamanlarda, başka önceliklere ayırdığım zaman için beni affet.. Daha erken uyumadığın, ya da senin için özenerek hazırladığım yemekleri yememek için direttiğinde sana kızdığım için beni affet... Kızdığım zamanlarda, kendimi tutamayıp bağırdığım için affet..

Sen öyle melek bir bebektin ve öyle melek bir çocuk oldun ki.. Gerçek anlamda hiç üzmedin  beni, hiç yormadın. Hep uslu, dayanıklı, dirayetli, uzlaşmacıydın.. 1,5 yaşında 4 yaş davranışı sergiliyordun ve bu yüzden, yaşına/sana rağmen daha fazla bekleyen bendim :)

Bugün senin doğumgünün.. Ve benim.. Çünkü seninle yeniden doğdum ben.. Anne olmanın yanında, yeni bir kadın oldum, insan oldum, evlat oldum, eş oldum, abla oldum.. Seninle yeniden öğrendim hayatta pek çok şeyi. Bildiklerimi, yanlış bildiklerimi ve bilmediklerimi.. Seninle yeni bir düzene geçtim ve sevdim bu yeniliği.. Şimdi düşünüyorum da, hayatımın senden öncesi yok gibi. Gereksiz değil tabii ki ama, senin için, sana hazırlanmak için yaşamışım senden önceki 30 seneyi..

Sen doğduğunda dediğim gibi ; "Bir varmış, bir yokmuş.. Sanki herşey masalmış.. Hayat asıl şimdi başlamış..."

Canım kızım.. İyi ki varsın hayatımda.. İyi ki anneliği yaşattın bana.. İyi ki doğurmuşum seni :)

Seni çok seviyorum..

7 yorum:

  1. Bir ömür sağlık ve huzur yakanızı bırakmasın inşallah, doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yazı yazmışsın. Sağlıklı mutlu başarılı güzel günler yaşasın tatlı kızın. Ömrünüzün sonuna kadar hep mutlu kalın inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Doğum gününüzü kutlarım.Allah evlatlarımızı bizlere bağışlasın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bir varmış, bir yokmuş.. Sanki herşey masalmış.. Hayat asıl şimdi başlamış..çok tatlı bir annesin ve bu sözün beni benden aldı Kızınada nice sağlıklı ve huzurlu seneler...

    YanıtlaSil
  5. Pontinin Takıları; ne güzel dilekler bunlar, çok teşekkürler canım benim:))

    evimin huzuru; Güzel dileklerine çok teşekkür ederim canım, Koskocaman bir AMİN :)

    Can-AN; Ne de güzel demişsiniz, Allah onları bizden ayırmasın, acılarını göstermesin, AMİN :)

    FERİDECO; Senin de "çok tatlı bir annesin" yorumun beni benden aldı, gözlerimi yaşarttı.. Umarım kızım da senin gibi düşünüyordur ve büyüdüğünde de düşünmeye devam eder :)) Çok teşekkürler güzel dileklerine..

    YanıtlaSil
  6. en guzel yazı bır annenın cocuguna yazdıgı yazılardır heralde..ılerıde bunu okuyunca cok sanslı bır kız oldugunu anlıycak:) bloguna bayıldm takıpteym benımkıne de bekleırm

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. zeys; ne güzel ifade etmişsin, dilerim dediğin gibi olur.. Blogumu beğenmene de çok sevindim, ben de takipteyim :)

    YanıtlaSil