Beni Koruyun

Hürriyet - Yazarlarım

11 Nisan 2012 Çarşamba

Yoyo Yüzük

Merhabalar,

Sessizliğe gömüldüm bir süredir, tembelliğe vurdum, elim varmıyor hiç yeni bir şeye.

Geçen hafta güzel kızımın doğum gününü kutladık, artık prensesim 2 yaşında :)) Ona, hazırlıktı, yeni bir şeyler almaktı, oyuncaktı, balondu derken, baya bi yorulmuşum :)

Bir de şu taşınma konusu.. Söylemiştim daha önce de, en yakın zamanda taşınmamız gerek, ev bakıyorum diye. Dün itibariyle bir ev bulduk gibi, eğer bir aksilik olmazsa, sanırım en geç  1 hafta içinde taşınmış olacağız. Lütfen herşeyin yolunda gitmesi için benim için dua edin, olur mu :)

Ben de tabi, öyle ya da böyle taşınacağız sonuçta diyerek evi toplamaya başladım. Off offf.. Ne zormuş yahuu.. Toplanacak ne çok şey var. İsyanlardayım, bu kadar kitabı, bu kadar eşyayı niye almışım ben :)

Yani, sizi unuttum sanmayın sakın, aklım her burada. Ancak, bedenime hakim olamıyorum :))

O yüzden şimdilik bir yüzük yapabildim. Daha önceki alışveriş postumdaki mavi kumaş çok çekmişti beni.. Zaten rengine vurulup (tabi fiyatına da) almıştım.. İşte o kumaşla, ne zamandır aklımda olan, Sevgili arkadaşım Ponti'nin Takıları'nın tasarımı olan yüzüklerden hemencecik yapıverdim kendime.. Ben beğendim, Ponti'm beğendi, umarım siz de beğenirsiniz :)








Bu güzel yüzüklerin çok daha fazlasına buradan ulaşabilir, buradan da satın alabilirsiniz :))

Taşınma bana vız gelir, ben hep buradayım diyerek, sizleri yalnız bırakmayacağıma söz veriyorum, görüşmek üzere :)

7 yorum:

  1. ben yeni taşındığım için seni çok iyi anlıyorum. Allah yardımcın olsun. Yeni ev, yeni düzen, yeni, yeni, yeni... Yorucu ama güzel ya!Umarım bir daha ki sefere kendi evine taşınırsın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım çok utandırdın beni, çok teşekkür ederim hep adımı anıyorsun, ama inan anmasan da olur. Yaptıklarını gördükçe mutlu olmak yeter bana ♥

    Yüzük çok güzel, yalnız ben ojelerle uyumuna da bayıldım, bayılıyorum bu görüntüye :)

    YanıtlaSil
  3. Fincan Teyze; Güzel duaların için çok teşekkür ederim.. Ne de güzel dilemişsin :) Çok zormuş bu arada, ben daha oturduğum evi toplayamadım, isyanlardayım, bi de taşındığımda ne olacak Allah bilir :) Çok teşekkür ederim, sevgilerimle..

    Ponti'nin Takıları; Canımsın, niye utanasın.. Öyle güzel şeyler yapıyorsun ki, övünmelisin bence kendinle :) Bu ojelerime ben de bayılıyorum bu arada, sırf bu ojelere uydurayım ve gözüme daha güzel görünsün diye o mavi yüzüğü yaptım, daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglın çokk seker olmuş :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  5. Buket Poyraz; çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim.. Ve hoşgeldiniz, ne iyi ettiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Değerli site yöneticisi sitenizi çok beğeniyorum makallelerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum Dell destek firması olarak başarılarınızın devamını beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, her zaman beklerim :)

      Sil